Hora i lloc de Trobada: A 2/4 de 10 (9:30h) del matí a la plaça de l'ajuntament de la Pobla de Lillet.
Sumari: Arriba el Cercalou, haurem de investigar si per la muntanya hi ha algun ou de pasqua...???? per això caldrà l’ajuda de tots els membres del grup i la utilització dels medis d’orientació de que disposem. Es tracta d’una excursió familiar apta per a tothom.
Recorregut: 4 Km (sense comptar la recerca dels ous) Desnivell: 200 mts Temps estimat: 2 hores (sense comptar esmorzar ni temps de recerca dels ous) Dificultat: Baixa
CAL PORTAR ESMORZAR I BEGUDA. TOTHOM HI ÉS CONVIDAT L'organització no es fa responsable de possibles accidents ni de cap despesa. Activitat gratuïta oberta a tothom, qui estigui interessat, sota la seva pròpia responsabilitat.